Saturday, September 5, 2009

Soalan : Masalah haidh

Posted by Nisa' News Network at 7:56 PM
Di sini admin sertakan terlebih dahulu satu soalan, yang mana Insya Allah akan disusuli dengan jawapan dari ustazah panel tidak lama lagi. Berikut ialah soalan daripada penanya.

Salam Ramadhan. Saya mempunyai satu soalan, yang mana saya saya mohon penjelasan untuk menjernihkan was -was diri saya ttg haid.

1- Setelah mandi wajib kerna haid telah berhenti semasa subuh kerana bangun pagi tiada kesan darah, tiba -tiba semasa asar terdapat cebisan darah keluar ketika buang air kecil. Tetapi kesan darah takda. Mungkin cebisan2 darah haid yg tertinggal. Adakah perlu mandi semula? Ini biasa berlaku pada diri saya dan saya anggap haid belum kering 100% dan mandi semula. Tetapi sya terfikir mungkin saya salah , jadi sya ingin bertanya kepada yang lebih arif.

Terima kasih
Wslm.

1 comments on "Soalan : Masalah haidh"

Anonymous said...

Assalamualaikum ustazah. Baru2 ini heboh tentang teknik meruang iaitu membersihkan vagina dengan jari telunjuk sedalam 3 ruas. Adakah ini dianjurkan dalam Islam. Diharuskan ke? Terima kasih

Post a Comment

 

Tanyalah Ustazah Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal